Contentmarketing is soms uitdagend. Het omvat namelijk zoveel aspecten: strategie, creativiteit, data-analyse en diverse media. Hoe kun je er nu voor zorgen dat jouw content aansluit bij de behoeften van jouw doelgroep? En hoe behoud je tegelijkertijd overzicht in je planning? Hieronder ontdek je 20 handige content marketing tools die je op zeker op weg kunnen helpen.
Dat was nummer twintig! Hopelijk heb je er wat aan. Succes en vooral veel plezier ermee!
Ik ken Linde vanuit mijn vorige werkgever TsjechieXperience. Ik heb toen vaak contact gehad met Linde als het ging om SEO teksten schrijven of de linkbuilding werkzaamheden. Voor vragen kon ik altijd bij haar terecht en reageerde ze super snel. Ze is erg goed in haar vak, heeft veel SEO kennis en is zeer prettig in de omgang. Een hele fijne samenwerking!
— Rémon
Ik heb Linde leren kennen bij Local Scope. Zij zorgt ervoor dat de back-office draait en is tekstschrijver. Linde is gedisciplineerd en neemt verantwoordelijkheid. Zij lost de zaken voor je op en dat is bijzonder prettig. In haar ideeen voor teksten is zij pro-actief en geeft zij invulling aan de gekozen strategie. Visueel is zij sterk en creeert originele beelden. Linde helpt klanten om zich op de juiste manier te presenteren naar de doelgroep.
— Gail
Als freelance online markteer volg ik de laatste trends op de voet. Volg mij op LinkedIn of stuur een connectieverzoek.